NAOLIWIĆ ZDROWIE

W związku z moimi poszukiwaniami naturalnych i skutecznych substancji wspomagających zdrowie, zdecydowałem się na dalszą eksplorację informacji i wiedzy w zakresie naturalnych olejków CBD. Warto zgłębić temat ze względu na drogocenne właściwości stosowania. Dla trenujących osób to źródło czynników przeciwzapalnych oraz niwelujące napięcia po ciężkich treningach. Dla tych którzy zaczynają pracę z ciałem to narzędzie... Czytaj dalej →

CBD

Pierwsze zapiski o używaniu konopi w celach poznawczo – leczniczych datowane są na 5000lat przed naszą erą. Dziś wiemy już na pewno że konopie niosą ze sobą ogromną moc leczniczą. Spektakularny efekt pokazuje film na którym Pani Jill cierpiąca chorobę na Parkinsona, po użyciu oleju z THC jej ciało uspokaja się i niemalże całkowicie przestaje... Czytaj dalej →

ORAZ CZY BRANIE SUPLEMENTÓW MOŻE OBNIŻYĆ NATURALNĄ ABSORPCJĘ SKŁADNIKÓW ODŻYWCZYCH? CZY MOŻLIWA JEST SYTUACJA KIEDY POBIERANIE ZEWNĘTRZNYCH SKŁADNIKÓW DEMOBILIZUJE ORGANIZM DO POZYSKIWANIA ICH W NATURALNY SPOSÓB I/LUB Z POŻYWIENIA – CO W EFEKCIE POGARSZA SYTUACJĘ KTÓRĄ CHCIELIŚMY POPRAWIĆ ?CZY MOŻEMY PODZIELIĆ SUPLEMENTY NA TE BARDZIEJ EKSPERYMENTALNE I TE KTÓRYCH POZYTYWNE DZIAŁANIE ZOSTAŁO JUŻ UDOWODNIONE ?JAKICH... Czytaj dalej →

RECEPTA NA ELESTYCZNOŚĆ

ROZCIĄGANIE PO 40 ROKU ŻYCIA NAWET CI KTÓRZY SPECJALNIE NIE INTERESOWALI SIĘ WCZEŚNIEJ ROZCIĄGANIEM ZAPEWNE SŁYSZELI PRZESTROGI O TYM ABY NIE ROBIĆ ĆWICZEŃ ROZCIĄGAJĄCYCH NA ZIMNO. ABY ĆWICZENIE ROZCIĄGAJĄCE PRZYNIOSŁO NAM KORZYŚCI NALEŻY ROZGRZAĆ I PRZYGOTOWAĆ CIAŁO. WARTO ZADAĆ SOBIE PYTANIE ALE JAK ROZGRZAĆ. WIELE OSÓB ZUPEŁNIE NIE ROBI ROZGRZEWKI, I CO WARTE PODKREŚLENIA NIE... Czytaj dalej →

Z GUMĄ NA WIOSNĘ

– rozciągnij czas i zrób coś dobrego dla siebie 😊 https://www.youtube.com/watch?v=biQHiQzY6GQ&t=68s Trenowanie z użyciem gum oporowych to znakomita propozycja dla osób początkujących. Każdy kto chce zacząć trenować powinien mieć bezpieczny punkt zaczepienia na początek. Najlepiej odezwać się do doświadczonego trenera. Nie każdy jednak może sobie na to pozwolić ze względu na różnego rodzaju ograniczenia. Kolejnym... Czytaj dalej →

MUZYKA DO TRENINGU – SZUKAJ, ZNAJDŹ I PERSONALIZUJ

Prosta sprawa niby, włącz swoją ulubioną muzykę i jedziesz. Muzyka, tak jak i ćwiczący ma swój temperament. Biorąc pod uwagę że trening po 35 roku życia to dla większości przywracanie równowagi w ciele i w duchu warto zastanowić się jaki charakter intensywności jest nam najbliższy. Zbyt mocna muzyka, nakręcająca, wpłynie na intensywność treningu, pytanie gdzie... Czytaj dalej →

ZDROWA MOBILIZACJA – ŻEBY SIĘ ZACHCIAŁO

Wiele osób odczuwa niechęć i brak mocy aby rozpocząć regularną aktywność fizyczną. Zastałe ciało i znieruchomiały kręgosłup promują płytki oddech. Te wszystkie elementy nakręcają się nawzajem i odbierają nam siły, chęci i elastyczność. Proste sekwencje ruchów które odblokują wasze ciało i dodadzą energii są świetnym pomysłem na rozpoczęcie przygody z ćwiczeniami i poprawą formy fizycznej.... Czytaj dalej →

MACIERZ CZTERDZIESTOLATKA SZCZĘŚLIWE CIAŁO – LEPSZY CZŁOWIEK

https://www.youtube.com/watch?v=LHkVHgV4z0M Kiedy minąłem 40-tke na liczniku niewątpliwie dopadł mnie lekki niepokój, może nawet i miejscowa panika. Nie boję się liczby 40, natomiast moje ciało zaczęło być inne w zauważalny sposób. Doszło kilka elementów które stały się priorytetowe w treningu i nie są to elementy ze szczytu list przebojów - ani spalanie tłuszczu, ani masa, ani... Czytaj dalej →

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com. Autor motywu: Anders Noren.

Up ↑